för er som tycker de är surt att hoj åkare inte hälsar och visseversa, hittade precis en bra sida för att muntra up erhttp://www.fmylife.com/topeller kanske inte gör er gladare, men är alltid skönt att höra folk som har jobbigare problem
Citat från: Martin skrivet 11 maj 2009 kl. 19:34:45Anade att det var du Manneman. Modigt att sticka in huvudet där. Jag gör som du. Kör både mc och ATV. Håller som bäst på att få tillbaka hojsuget efter en sväng i customträsket. Den var fin att titta på och lät gött men inget kul att köra. Nu har man testat det iallafall. Får bli nått mera körbart nästa gång. Har aldrig reggat mig på spottkopp för jag tycker det är rena dagiset där. Den ena ska verka tuffare än den andra osv... Dock är där några bra byggtrådar jag följer. Grymma turbobyggen.Bäste Martin Jag har nog harvat igenom de flesta sporthojarna mellan 1988-2005 och började ledsna, men sen förra året så testade jag en Yamaha XT 660 X SuperMotard och det var som att börja köra på nytt! Du kör ju redan hjulingg så där behöver du ju knappast en övertalning men pip iväg till Skramlaha eller annan och testa en motard, det är otroligt mycket bus för ekonomiskt försvarbara pengar!
Anade att det var du Manneman. Modigt att sticka in huvudet där. Jag gör som du. Kör både mc och ATV. Håller som bäst på att få tillbaka hojsuget efter en sväng i customträsket. Den var fin att titta på och lät gött men inget kul att köra. Nu har man testat det iallafall. Får bli nått mera körbart nästa gång. Har aldrig reggat mig på spottkopp för jag tycker det är rena dagiset där. Den ena ska verka tuffare än den andra osv... Dock är där några bra byggtrådar jag följer. Grymma turbobyggen.
Helt ärligt tycker jag att köra 2-hjulig hoj är en 40-år´s kris
Imorgon köper jag en hjuling för att JAG tycker att det är kul, sen så skiter jag fullständigt i vad folk på mc tycker.