om det kommer en wannabe-ghostrider i 160 knyck utanför någons hus som har 0-koll på vad han gör.
Today, I received my passport in the mail. They got my birthdate wrong. Then I picked up my birth certificate that I had sent in with the application. Turns out my parents have been celebrating my birthday on the wrong day for 16 years. FML
Today, my boss called me into his office to show me the web site of a potential business partner. When he began to type 'virginia' into google, it auto-completed his search with his recent search for 'virgin boy assholes'. I have to go on business trip with him tomorrow. I'm a young guy. FML
Anade att det var du Manneman. Modigt att sticka in huvudet där. Jag gör som du. Kör både mc och ATV. Håller som bäst på att få tillbaka hojsuget efter en sväng i customträsket. Den var fin att titta på och lät gött men inget kul att köra. Nu har man testat det iallafall. Får bli nått mera körbart nästa gång. Har aldrig reggat mig på spottkopp för jag tycker det är rena dagiset där. Den ena ska verka tuffare än den andra osv... Dock är där några bra byggtrådar jag följer. Grymma turbobyggen.