Såg ju riktigt trevligt ut. Nästan som hemma. Du vill igentligen va en gästrikebo va Nerd?
Citat från: Rackelsmurf skrivet 11 maj 2009 kl. 22:46:21Var baguetterna på lastgallret torra vid lunch Torra? det var rena Astronaut maten...bara att klämma på förpackingen och gapa Kul att ni gilla filmen, det är Venus och jag som filmar, jag brukar skynda igenom redigeringen för att prioritera att filmen kommer ut så snabbt som möjligt.Ibland blir det lite tjatigt när man filmar samma sak, men man får inte glömma att i första hand så lägger vi ju ut filmen så att de som var med och körde ska få se det som händer som de kanske missat, sen är det ju kul för alla som har barn och vill visa för dem vad farsan kan .tyvärr missade vi att kolla så att båda kamerorna filmade 16:9.. Mycket bra film fortsätt så blir nog alla glada att det finns ATV rullar att glo på.GURRA GSouth Side ATV
Var baguetterna på lastgallret torra vid lunch
Citat från: AtvNerd skrivet 11 maj 2009 kl. 22:25:49Citat från: Davey skrivet 10 maj 2009 kl. 23:44:34vem är det som är från Grums om jag får fråga? bra film Micke.J han kör en gul CF...OK, har sett en gul sak som har vrålat förbi garaget i älvenäs ett par gånger..
Citat från: Davey skrivet 10 maj 2009 kl. 23:44:34vem är det som är från Grums om jag får fråga? bra film Micke.J han kör en gul CF...
vem är det som är från Grums om jag får fråga? bra film
Citat från: Davey skrivet 11 maj 2009 kl. 22:28:36Citat från: AtvNerd skrivet 11 maj 2009 kl. 22:25:49Citat från: Davey skrivet 10 maj 2009 kl. 23:44:34vem är det som är från Grums om jag får fråga? bra film Micke.J han kör en gul CF...OK, har sett en gul sak som har vrålat förbi garaget i älvenäs ett par gånger..Jag har garage i industri hotellet, Så det ær inte konstigt om du har sett mig..
Citat från: mickej skrivet 13 maj 2009 kl. 18:26:38Citat från: Davey skrivet 11 maj 2009 kl. 22:28:36Citat från: AtvNerd skrivet 11 maj 2009 kl. 22:25:49Citat från: Davey skrivet 10 maj 2009 kl. 23:44:34vem är det som är från Grums om jag får fråga? bra film Micke.J han kör en gul CF...OK, har sett en gul sak som har vrålat förbi garaget i älvenäs ett par gånger..Jag har garage i industri hotellet, Så det ær inte konstigt om du har sett mig.. hört dig menar du! ha ha ha.. Hade du nån träningsvärk?Jag var lite öm i tummen...