Blir inte för lågt.. helt perfekt
mmm.....få se om man kan sätta ihop den nån kväll under veckan.just nu fundrar jag på ett dubbelsystem,undrar om det funkar tro
näpp,har nästan bestämt mej för att ordna det hela i natt........ det finns plats för dej åså å nybryggt kaffe i plastmugg om du har lust
åkte du vilse på vägen ner eller vad händer?ska jag komma å hämta dej eller ska jag skicka en limo kanske
JOE,klart att det kommer lite bilder....jahaja,lite närmare kommer jag,fast motorn är fortfarande lessen iofs........hade tänkte mej att den ska se ut så här iallafall,undrar om man gjort bort sig ang.färgvalet?äh,gjort är gjort,nu är det bara att köra på som vanligt så är jag sjukt tarv på att se hur det kommer att se ut innan jag är klar så tro inte att det på nåt vis är i närheten av att vara färdigt........det ät jättemycket kvar (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)