förbättrade remmar vet ja inte men hur långt har den gått på denna rem nu?reservdelsåterförsäljaren finns det länk till o moddningstråden för övrigt!
Min har ju blivit sjuuukt svag när man ska backa! Även om det är en skit liten brant så orkar den knappt, motorn varvar lite sen hör man hur det inte orkar längre.
Citat från: 500cc_Anton skrivet 11 maj 2009 kl. 18:54:37Min har ju blivit sjuuukt svag när man ska backa! Även om det är en skit liten brant så orkar den knappt, motorn varvar lite sen hör man hur det inte orkar längre. så klen är iaf inte min, ja märkte när ja hade fastnat och varva upp den lite så luktade det lite bränt gummi.Ta bort kåpan och kolla hur remmen ser ut?!
lite av det ja skrivit i modd-tråden.....remmen är alldeles för slak o för långt ner på sekundärvariatorn, den missar i stort sett 1.Ans växel om man nu ska jämföra det så, ja laborerar fortfarande med min men är mest ute i skogen o jobbar med veden o på kvällarna blir det husvagnen som fixas o trixas lite med nu när frun ska ta den o åka o jobba snart.....samt att man skruvar lite i jeepn, demonterat grabbens fyrhjuling o 2-hjulingen KTM:en ska fixas nu....varför finns det inte mer än 24H/dygn???