Hej ska precis köpa mig en ATV och det blir min första och jag har inte så mycket koll men jag har tänkt köpa en Badboy ELITE 200cc från poweronatv.se och har läst att den ÅF har fått bra kritik, däremot vet jag inte om badboyen har fått så bra kritik vad jag läst mig till iaf. Jag och polaren hade tänkt köpa en varsin och vi ska väl köra lite på vanlig väg och sen leka med dom i skogen. Köper man en BB så blir det antagligen en del meck, vilket jag inte kan säga att jag är direkt duktig på, bör jag satsa på en begagnad BB från typ 07 eller ska jag köpa en BB ELITE 09? Någon som nyligen köpt en och vet fall kvaliten förbättrats? Antar att det första jag får göra är att köpa nya däck direkt? Förlåt för en lång tråd men jag har så mycket frågor!/Calle
Jo jag har läst på alla forum som finns känns det som och det verkar vara en hel del strul med den, skulle man kunna lämna in den på en bilverkstad och få den servad? Finns även 2 ATV verkstäder här i stan men undrar vad det skulle kosta om dom skulle byta ut allt på den, känns ju lagom kul och köpa en för 17.000:- och sen börja med att lämna in den direkt. Vad skulle du/ni byta direkt på den för att få den "normal" från början och vilken sia är bäst om man letar delar till den? Vilken SMC ska man satsa på då, känns inget kul att köpa en SMC från 05 som gått hur mycket som helst, hur vet man att dom håller?