eller kanske inte?! 8O 8O 8O http://www.dumpalink.com/media/1137329507/Ronnie_Coleman_Workout
tackar för stödet killar, känns bra när man får uppmuntring för det man kämpar för, suttit på filmen jäkla länge innan jag gav ut den. man vill ju inte göra folk avundsjuka. Brun utan sol krämen funkade riktigt bra som ni kan se... Ps beträffande mr2ts elaka kommentar så använder jag BARA vanligt hälsotillskott, något sängväteri förekommer inte. Ds. :wink:
Citat från: "Veyron"tackar för stödet killar, känns bra när man får uppmuntring för det man kämpar för, suttit på filmen jäkla länge innan jag gav ut den. man vill ju inte göra folk avundsjuka. Brun utan sol krämen funkade riktigt bra som ni kan se... Ps beträffande mr2ts elaka kommentar så använder jag BARA vanligt hälsotillskott, något sängväteri förekommer inte. Ds. :wink:*Host* Jag har hela filmen med "dej", visste inte att du var Amerikan och bodde i Californien. Du pratar bra svenska iallafall.*host*
Hm, den snubben hade en quad i varje arm....Jag är ändå starkare! (i mina drömmar)
Citat från: "Outlander"Hm, den snubben hade en quad i varje arm....Jag är ändå starkare! (i mina drömmar)Filmen kanske var hans drömm med som blev värklighet :wink: