Citat från: LAHA skrivet 4 april 2010 kl. 09:26:34Man undrar ju förstås hur den används till hojen..... Kan nog va riktigt snyggt med en smörgåstårta som bumper också - samt grymt praktisk stötdämpande effekt
Man undrar ju förstås hur den används till hojen.....
Ricoshett hasplåt.Dyr som fan 6 000:-(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Citat från: Ilpo skrivet 3 april 2010 kl. 21:23:18Ricoshett hasplåt.Dyr som fan 6 000:-(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Köpte jag Å!!! På ebay. Hemma på bron för 3500kr.
Citat från: AtvHudik skrivet 4 april 2010 kl. 13:57:25Citat från: Ilpo skrivet 3 april 2010 kl. 21:23:18Ricoshett hasplåt.Dyr som fan 6 000:-(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Köpte jag Å!!! På ebay. Hemma på bron för 3500kr. Å sist jag köpte så betalade jag 2200 kr till närmaste postkontor........
vet inte egentligen men låg lite på den nivån kändes de som...killen har köpt något han e skit nöjd me o blirtotal dissad på att blivit ekonomiskt lurad. inte de man vill höra när man vissar upp något man precisköpt o e så nöjd med så han vill dela med sig av till oss andra...så jo "min pappa är starkare än din" eller *(läs ironi)
398kr