ska kolla på en 05a imorn.. 25 tusen ska han ha för den. han har inte verkstadbok eller service papper på den... hålla sig undan från den? 7 st ägare enligt vv.
Citat från: Buba skrivet 2 maj 2009 kl. 00:33:29ska kolla på en 05a imorn.. 25 tusen ska han ha för den. han har inte verkstadbok eller service papper på den... hålla sig undan från den? 7 st ägare enligt vv. SPRING!!!!
Citat från: mrgilera skrivet 2 maj 2009 kl. 11:11:54Citat från: Buba skrivet 2 maj 2009 kl. 00:33:29ska kolla på en 05a imorn.. 25 tusen ska han ha för den. han har inte verkstadbok eller service papper på den... hålla sig undan från den? 7 st ägare enligt vv. SPRING!!!!aj då jag har ingen service bok eller service papper heller bara kvitton,då är väl min osäljbar då skroten nästa då
Håll ut,det kommer ut fina dinlisar på blocket hela tiden och priserna verkar ju gå neråt åxå.Personligen så hade jag inte kollat på en hoj som varit stulen,men det är ju jag det.
35 för en 05:a är på tok för dyrt. Då ska den vara i mintcondition redo för utställning samt utan papperskrångel (lite överdrivet men du förstår va )Mvh Joe