Jag skulle dreva om idag...men får inte bort bakre drev hubben ! + att jag måste modifiera låsbrickan till framdrevet Snälla ni som vet , svara fort !!
Citat från: "daffan"Jag skulle dreva om idag...men får inte bort bakre drev hubben ! + att jag måste modifiera låsbrickan till framdrevet Snälla ni som vet , svara fort !!Bakdrev= börja med att ta bort hjulhubbarna,vid bromsskivan är det en gummidamask tag bort,under den sitter det 3st små insexskruvar lossa dom, sen fick du med en haknyckel vid ditt köp den är till för att lossa muttern som sitter vid skivan, efter du lossat den muttern får du knacka in gänghylsan så du kan bort 2st halvor som låser axlen. När du gjort det så tag en gummi eller plast klubba och knacka på axlen vid broms skivan så du kan få loss lås ringen vid drevet sen är drevet löst!! Vid montering samma men tvärtom!!Framdrev= använd polaris org.låsbricka eller får du borra nya hål efter den gamla och gänga (rekomenderar det först nämnda)har du svårt att förstå min beskrivning så slå en signal på 0733-702617 så skall jag försöka förklara bättre!!Mvh Nonne
Hur gick det?
Jag gav upp....jag sa åt min ÅF att beställa hem nya svingen & A-armarna så då kan han fixa drevet i samma veva