kör med spacers fram och bak på raptorn... det är inge vidare kan jag säga att ha det fram... bak å andra sidan duger det ända tills bakaxeln kröker sig brorsan har krökt sin och köpte riktigt x33 executioner axel men jag kör fortfarande på spacers.Vi är 3 stycken som kör breddat och en i gänget har raptor 700 UTAN breddning... han släger upp sin på höger/vänster hjulpar hur enkelt som helst, själv får man slita ganska ordentligt för att göra detsamma
kan du hantera en breddad maskin så är det klart bättre eftersom en icke breddad välter ganska mycket lättare, du kan pressa en obreddad bra hårt innan det välter, dock så har man ju mer ont av att hoppa snett, landa snett och allt sånt där istället. dock med äkta framvagn så blir det bättre än med spacers fram.Spacrarna håller allt men det är just hävarmsprincipen som blir fram i däckena som gör att det går hej vilt överallt Har inte kört så många 450 maskiner... Bara KFX, SX och DS men jag tyckte dom kändes likadana... folk sägerj u YFZ'an ska vara riktigt bra men också en av dom svåraste att köra och förlåter dig inte så lätt
Citat från: Narmasil skrivet 25 april 2009 kl. 10:02:59kan du hantera en breddad maskin så är det klart bättre eftersom en icke breddad välter ganska mycket lättare, du kan pressa en obreddad bra hårt innan det välter, dock så har man ju mer ont av att hoppa snett, landa snett och allt sånt där istället. dock med äkta framvagn så blir det bättre än med spacers fram.Spacrarna håller allt men det är just hävarmsprincipen som blir fram i däckena som gör att det går hej vilt överallt Har inte kört så många 450 maskiner... Bara KFX, SX och DS men jag tyckte dom kändes likadana... folk sägerj u YFZ'an ska vara riktigt bra men också en av dom svåraste att köra och förlåter dig inte så lätt Har även kört ltr och trx en och den som e stabilast e YFZ a maskinen,, men den tar hårt på dej om du fuckar precis det jag hört också hehe
Gillar absolut inte brytet som blir i framvagnen... ska bli så otroligt skönt med äkta +2 framvagn utan spacers och med styrdämpare... kommer gå som tåget!.med min första hjuling flög jag cirkus 5m och in i ett träd med ryggen efter att ha kört på en stubbe som gjorde en 90 graders sväng på 0.001 sekund och eftersom jag glömt hälla lim på röven innan jag for ut så blev det en flygtur