Det är inte så att du kollar på den gula som är terräng reggade mot den svarta som är väggregad och har lite annat monterat på den,
Sen är det som Taz skriver att det finns dom modellerna i USA, men som vanligt med Can Am så kommerdom väl först när USA marknaden är mättad. Dock skall det finnas en MX som är sponsrad som skall tävla i sverige i år, ( vad jag hört)På den svarta 450 DS X skiljer det inget på årsmodell 08/09
Lyfter den här tråden lite.Citat från: Grizzly700 skrivet 23 april 2009 kl. 19:09:37Sen är det som Taz skriver att det finns dom modellerna i USA, men som vanligt med Can Am så kommerdom väl först när USA marknaden är mättad. Dock skall det finnas en MX som är sponsrad som skall tävla i sverige i år, ( vad jag hört)På den svarta 450 DS X skiljer det inget på årsmodell 08/09Nån som vet om dom börjat komma in till sverige än, alltså mx modellen. Jag går nämligen i bytes tankar och blev så besviken då yfz 09 inte kom som vägreggad så jag tänkte att kanske can am:n kunde va nåt.
Så det var alltså mx modellen som kommit, låter ju kanon. Är det något mer som man ska köpa till för att få den bra, nerfar är ju självklart. Men behövs avgassystem/bränslebox eller är den bra redan out of the box? Tänkte bara hur man ska lägga upp budgeten.