fan vad duktig du är! dunk dunk.....
Detta är seriöst bland dom coolaste byggena här på AtvForum! Alla biltidningar men sina "ombyggda" volvo 740 kan slänga sig i väggen för här kommer schneberger´s quad o gör Entré! Det e du som borde finnas på Atv&Quad tidningens framsida, sittandes där på garage golvet med din vit röd randiga flannelskjorta med en vit tröja under som e oljig o sen gamla slitna jeans, vi får inte glömma bort smutsigt ansikte o lång skägg! Ölburkarna ska ligga på din arbetsbänk o du ska ha en "Övningskörs"-skylt som sitter fast emot din blåa verktygslåda som bör bytas för den e ifrån tidiga 70-talet!Det spårade visst ur lite där men du förstår nog vad jag menar! Om inte... !!!GRYMT BYGGE!!! Keep up dude! //Anton
var ute idag och skulle skruva men stötte på lite patrul. jag kan itne bygga cylle 2's avgassystem innan jag har luftburken hemma från staterna. för när jag vet hur mycket plats den sväljer så vet jag även om jag kan montera tanken där jag vill , eller där jag måste. jag vill helst ha den i fram och monterat ganska lågt. om inte det går så måste den monteras i bakramen. om den måste monteras i bakramen så blir det dubbla pipor. om jag kan montera den som jag vill så blir den en dubbelburk till avgaset som monteras i bakramen för att centrera vikten . så det blir nog lite lugnt fram tills nästa vecka. då får jag burken och då kan jag routa avgaset färdigt.