Fan va coolt bygge, om man bara hade dig som granne. Hade funderingar på förut att sätta in en husabergmotor 501 fe i en smc cbw 250 ram men det stannade upp helt när jag inte hade lokal att sitta i men drömmen finns fortfarande. Hoppas att det går bra med ditt bygge coh att du slänger upp lite mer bilder och en videosnutt när du startar upp helvetesmaskinen. Keep it up, god loves us all
Citat från: Pegazus_Online skrivet 18 juni 2009 kl. 10:43:10Fan va coolt bygge, om man bara hade dig som granne. Hade funderingar på förut att sätta in en husabergmotor 501 fe i en smc cbw 250 ram men det stannade upp helt när jag inte hade lokal att sitta i men drömmen finns fortfarande. Hoppas att det går bra med ditt bygge coh att du slänger upp lite mer bilder och en videosnutt när du startar upp helvetesmaskinen. Keep it up, god loves us alljag brukar ha ganska tråkigt på vintrarna ibland. så det är bara skicka ett flyttlass med prylar. en hink med pengar för att täcka kostnader så fixar vi det där vettu =).. självklart kommer det film när det skall provköras. =)
Citat från: schneberger skrivet 18 juni 2009 kl. 12:17:10Citat från: Pegazus_Online skrivet 18 juni 2009 kl. 10:43:10Fan va coolt bygge, om man bara hade dig som granne. Hade funderingar på förut att sätta in en husabergmotor 501 fe i en smc cbw 250 ram men det stannade upp helt när jag inte hade lokal att sitta i men drömmen finns fortfarande. Hoppas att det går bra med ditt bygge coh att du slänger upp lite mer bilder och en videosnutt när du startar upp helvetesmaskinen. Keep it up, god loves us alljag brukar ha ganska tråkigt på vintrarna ibland. så det är bara skicka ett flyttlass med prylar. en hink med pengar för att täcka kostnader så fixar vi det där vettu =).. självklart kommer det film när det skall provköras. =) Grejer har jag , men ingen hink att lägga dom pengar jag inte heller har i . Vad gäller då ? ! lol
Citat från: BEERHUNTER skrivet 18 juni 2009 kl. 15:24:40Citat från: schneberger skrivet 18 juni 2009 kl. 12:17:10Citat från: Pegazus_Online skrivet 18 juni 2009 kl. 10:43:10Fan va coolt bygge, om man bara hade dig som granne. Hade funderingar på förut att sätta in en husabergmotor 501 fe i en smc cbw 250 ram men det stannade upp helt när jag inte hade lokal att sitta i men drömmen finns fortfarande. Hoppas att det går bra med ditt bygge coh att du slänger upp lite mer bilder och en videosnutt när du startar upp helvetesmaskinen. Keep it up, god loves us alljag brukar ha ganska tråkigt på vintrarna ibland. så det är bara skicka ett flyttlass med prylar. en hink med pengar för att täcka kostnader så fixar vi det där vettu =).. & jag som trode det räckte med ca: 1kg skruv & mutter ! Nu ska jag inte kapa tråden mer ! självklart kommer det film när det skall provköras. =) Grejer har jag , men ingen hink att lägga dom pengar jag inte heller har i . Vad gäller då ? ! lol jao du kan ju alltid skicka ner grejorna , så kan jag pilla lite =). det kostar inte så mycket sånt här som man kan tro faktiskt.. än så länge har det kostat mig en i runda slängar 1000 spänn. men då har jag räknat med kapskivor också =) förutsatt att man har motor och quad redan alltså =)
Citat från: schneberger skrivet 18 juni 2009 kl. 12:17:10Citat från: Pegazus_Online skrivet 18 juni 2009 kl. 10:43:10Fan va coolt bygge, om man bara hade dig som granne. Hade funderingar på förut att sätta in en husabergmotor 501 fe i en smc cbw 250 ram men det stannade upp helt när jag inte hade lokal att sitta i men drömmen finns fortfarande. Hoppas att det går bra med ditt bygge coh att du slänger upp lite mer bilder och en videosnutt när du startar upp helvetesmaskinen. Keep it up, god loves us alljag brukar ha ganska tråkigt på vintrarna ibland. så det är bara skicka ett flyttlass med prylar. en hink med pengar för att täcka kostnader så fixar vi det där vettu =).. & jag som trode det räckte med ca: 1kg skruv & mutter ! Nu ska jag inte kapa tråden mer ! självklart kommer det film när det skall provköras. =) Grejer har jag , men ingen hink att lägga dom pengar jag inte heller har i . Vad gäller då ? ! lol
Citat från: Pegazus_Online skrivet 18 juni 2009 kl. 10:43:10Fan va coolt bygge, om man bara hade dig som granne. Hade funderingar på förut att sätta in en husabergmotor 501 fe i en smc cbw 250 ram men det stannade upp helt när jag inte hade lokal att sitta i men drömmen finns fortfarande. Hoppas att det går bra med ditt bygge coh att du slänger upp lite mer bilder och en videosnutt när du startar upp helvetesmaskinen. Keep it up, god loves us alljag brukar ha ganska tråkigt på vintrarna ibland. så det är bara skicka ett flyttlass med prylar. en hink med pengar för att täcka kostnader så fixar vi det där vettu =).. & jag som trode det räckte med ca: 1kg skruv & mutter ! Nu ska jag inte kapa tråden mer ! självklart kommer det film när det skall provköras. =)