den går helt underbart ,känns som det är 100 gånger mer kvalite än i hyosungen å man sitter ju göskönt på den och stabil i kurvorna är den med, kan lätt ligga i 110 i kurvorna på väg till jobbet utan att den ens cpar sig somden andre gjorde bara man låg i 80.kan eed lätthet säga att man har bytt upp sig till en bättre hoj, men dock finns ett litet problem hm svårt att finna delar till den så som helsystem och andra goa grejjor eftersom den är ju relativt nyutkommen. annars har ja bara gott att säga om den.
jo det är samma motor men sen slipper ja ju köpa spacers eftersom denna är väldigt bred sen innan å så är den lägre än wildcaten åsså , så ja fastnade mer för stuket på königsern känns lite mer som min stil också
Jag har haft Renegaden på service hos Stefan på Mcbutiken och där fanns ingenting alls att klaga på... Snabbt och smidigt, och faktiskt rätt billigt i sammanhanget dessutom!Så det är tråkigt att höra att det slarvats så här när ni varit där, och man får väl hoppas att dem läser detta och sen tänker till.Och visst har FlyingEagle billiga kläder, men det märks att det inte är samma kvalité som de i de högre prislägena, fast för en annan har det funkat hitintills!Visste inte att de servade maskiner, däremot är ju Extremebike i Tingsryd åf för SMC mfl... fast det kanske ligger åt fel håll för er killar.
Citat från: Hydrolift skrivet 5 maj 2009 kl. 21:24:47Jag har haft Renegaden på service hos Stefan på Mcbutiken och där fanns ingenting alls att klaga på... Snabbt och smidigt, och faktiskt rätt billigt i sammanhanget dessutom!Så det är tråkigt att höra att det slarvats så här när ni varit där, och man får väl hoppas att dem läser detta och sen tänker till.Och visst har FlyingEagle billiga kläder, men det märks att det inte är samma kvalité som de i de högre prislägena, fast för en annan har det funkat hitintills!Visste inte att de servade maskiner, däremot är ju Extremebike i Tingsryd åf för SMC mfl... fast det kanske ligger åt fel håll för er killar.Jag bor i Västervik, tingsryd är längre än eksjö men är dom bra där åker jag lätt en bit extra.