men har man bara mailat tycker ag inte heller man ska klaga, ring om du vill ha tag i någon!
men har man bara mailat tycker ag inte heller man ska klaga,
Köpte en atv där engång... så vart det lite fel på den. Lämnade in den, tog 3-4 veckor. Allt fixat... kom hem, körde läckte olja igen+ endel som han inte ens skruva ihop igen typ allt kablage till displayen mm.Lämnade ner den igen då visar det sig att han inte hade gjort det han lovade förra gången. Svärfar hade då fått den (atv:n alltså) av mig - han hämtade hem den förra veckan.. fortfarande kass.Han fick köra ner den på släp igen... ringer till atv-huset efter 3-4 dagar... svar: "vi har bytat bla bla. den är färdig"Han åker ner... "Nej delarna kommer imorrn" "men ni sa ju att ni hade den klar?" Svar: "mummel mummel"Sen har dom en annan maskin som en stackare har haft där sen höstas.Det är min erfarenhet.
Citat från: Knurt skrivet 21 juni 2009 kl. 10:04:49Köpte en atv där engång... så vart det lite fel på den. Lämnade in den, tog 3-4 veckor. Allt fixat... kom hem, körde läckte olja igen+ endel som han inte ens skruva ihop igen typ allt kablage till displayen mm.Lämnade ner den igen då visar det sig att han inte hade gjort det han lovade förra gången. Svärfar hade då fått den (atv:n alltså) av mig - han hämtade hem den förra veckan.. fortfarande kass.Han fick köra ner den på släp igen... ringer till atv-huset efter 3-4 dagar... svar: "vi har bytat bla bla. den är färdig"Han åker ner... "Nej delarna kommer imorrn" "men ni sa ju att ni hade den klar?" Svar: "mummel mummel"Sen har dom en annan maskin som en stackare har haft där sen höstas.Det är min erfarenhet.Jo nu fick svärfar tillbaka atv:n efter 2 månader + en servicehandbok som skulle vart med från första början. Lite förlängd garanti och en packväska som plåster på såren. Kör 500 m med den - oljan FORSAR ur motorn. Nu ska dom tydligen köra upp och hämta den för att än engång för att laga den.