Citat från: AtvNerd skrivet 6 april 2009 kl. 17:55:51Citat från: Pirken skrivet 6 april 2009 kl. 17:13:46Hade samma fenomen jag också efter mycket bakhjulsåkning och att den lutade mycket .. Burken & filter vad dränkt i olja då .. Så då droppade det på kröken och luktade bränd olja .. ska inte burken för luftfiltret vara tätt? hur kommer oljan från burken och på mitt avgassystem? Nitarna på orginal snorkeln kan vara otäta på vissa...
Citat från: Pirken skrivet 6 april 2009 kl. 17:13:46Hade samma fenomen jag också efter mycket bakhjulsåkning och att den lutade mycket .. Burken & filter vad dränkt i olja då .. Så då droppade det på kröken och luktade bränd olja .. ska inte burken för luftfiltret vara tätt? hur kommer oljan från burken och på mitt avgassystem?
Hade samma fenomen jag också efter mycket bakhjulsåkning och att den lutade mycket .. Burken & filter vad dränkt i olja då .. Så då droppade det på kröken och luktade bränd olja ..
kanske va tur att du va en liten feglort å inte tvätta den bakom öra då
Citat från: GummiGunnar skrivet 9 april 2009 kl. 02:28:53kanske va tur att du va en liten feglort å inte tvätta den bakom öra då tänka sig, tur att man inte föll för det massiva grupptrycket som DU HADE på lilla mig.....DU kunde ha hetsat mig och min lilla maskin till graven...
Var det din som stod på kärran hos daniel och såg ledsen ut.
Fick du den lagad, vad var felet i så fall.
Ja det är gott och få saker tätade på nytt och veta att du kan bada utan konsekvenser.En fråga vad står det på era drivremmar som ni har på. Har den kylning på remmen eller är den slätt på översidan.