Annars hade det varit ganska manligt med backflip på Raptor 700
jag är faktiskt inte så jätte insatt i vilket skum som brinner och vilket som inte gör det. och hur dom ser ut heller för den delen... och Taz bygger jag en pit så säger jag inget till dig förrän jag behärskar en flip själv klart alla är välkomna, det är ju det som är tanken, jag har kollat runt och det finns ju ingen seriös någonstans och det är ju som sagt många som gärna vill prova. Håller på att letar mark för fullt nu att bygga på. Tanken är att ha i denna ordning. 2-3 Ramper + Landning, sen bygga en quad bana (antagligen inte godkänd av SVEMO etc) men ändå seriös så man kan busa av sig ordentligt på fina platåhopp osv, har lust att köra time-attack tävling, det är ju ändå säkraste formen av tävling Sen sist och dyrast att smäcka upp en Foampit... jag ska antagligen bygga hus nu i sommar så får jag smocka på några extra tusenlappar på lånet så får jag bygga foampit för det. jag vill ju att den ska vara ordentlig!. Hoppas verkligen det blir av något, har lite problem att hitta mark för tillfället och vill ju gärna inte det ska vara 20 mil från mig själv Sen ska jag bara få bytt min stridsvagn mot en YFZ450R... förhoppningsvis vägreggad om den kommer till sverige någon gång!
bygg en riktigt fet bana, roligare de än en godkänd! grymt tråkiga hårda regeler för banorna här ju.hahaska vi tävla om vem av oss som flippar först? jag har låååååååååååååååååååååååång väg kvar innna jag skulle klara av att flipa! Men en tävling i att flipa skulle göra de väldigt kul...alkohol dödar hjärnceller är vetenskapligt bevisat, men jag är heltsäker på att tävlingsinstinkt dödar ännu fler