Traktorregade hjulingar har stol och bälte. Dom får köras i trafiken helt utan strypningar, men vem f@n vill ha stol på hjulingen :
Jag stod på macken och skulle precis köra iväg, då kommer det en lirare på nån risig gammal Eu-moppe och säger åt mig att vänta, den första tanken jag får är "nu skall han försöka sno Raptorn av mig, så nu blire boxning" han hoppar av sin scooter o frågar om jag känner igen den här, samtidigt som han slänger upp en polisbricka i ansiktet på mig. Självklart hade jag kört som ett svin innan macken o trodde han hade sett mig, så var beredd att säga hejdå till körkortet. Men han ville bara göra en kontroll av körkort och fyrhjulingen för dem hade haft problem i området med stulna fyrhjulingar. Han kollade allt och tackade för mitt tålamod (som att jag hade nått val), sen fick jag åka
Körd min fyrhjuling hem på små väger o låg bakom en V70 kombi tänkt inget på det, bilen började små bromsa sen helt plotslig bromsa som fan var inga bil framför den, nästan slog rätt i bagaget lyckad komma på fel sidan av vägen mötande bil nästan körd av vägen men jag lyckade sparka av backspegel på Volvon svängd intill en grus väg o tittade bakom och där låg Volvon! Det var en jävla civilbil men jag bara gasade på o körd om några bilar på den smala grusväg o körd direkt hem o parkerade under pressening :p aldrig hört nåt men det bliv lite mer poliser i områden några dagar efteråt :p haft skylten fästade på insida av hjulhus och den va lerig tack o lov :p
Jösses, jag hoppas verkligen att en del av inläggen är skrivna av hormonstinna fjortonåringar med behov av att hävda sig. Brutit mot lagen har väl dom flesta gjort nån gång, men att skryta om det på ett forum är bara pinsamt om man inte är förståndshandikappad, eller tonåring....