hehe nice vet inte hur fort din motorcykel går men polishelikoptrarna ska göra runt 250 km/h som max så lite till så hinner du allt undan och så får du inhandla dig en råttfälla!
Citat från: Narmasil skrivet 24 april 2009 kl. 01:12:18hehe nice vet inte hur fort din motorcykel går men polishelikoptrarna ska göra runt 250 km/h som max så lite till så hinner du allt undan och så får du inhandla dig en råttfälla!Nu e ju jag lite halvgammal så det här begav sig 1989 så hojen har jag inte kvar, har passerat 21 hojar sedan dess. Byter varje år typ och lånar en XT 660 i år (Lång historia) men hojen då saknar jag ibland, en Gixxer 1100 R -88, svart med guldtext som det bara fanns ett tiotal av. Och en rejäl råttfälla har jag sedan länge!
(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Citat från: W3D3R skrivet 29 april 2009 kl. 21:13:36(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..) Där satt den!
Blev fast i körkortskontoll och nykterhet kanonbra föresten.men då kom det du har ju inte mc kort !jag svarade men jag har b ce !då sa polisen får man köra med b ,och vart tvungen att ringa in och fråga???Vet inte polisernaa ännu om att man får köra med hjulingar på väg med b-körkort