Glöm trygghansa dom har tagit beslut på att inte försäkra ATV.
Ehm... TH ringde upp mig och frågade om jag inte ville flytta min MC-försäkring dit och spara några kronor (har "allt" annat där redan).Trodde inte han skulle kunna göra ett bättre pris än Folksam.1000:- mindre på helåret vart det för min del när jag bytte.
Då är du nere på strax över 2000 spänn på helåret!?
3200 helförsäkring hos folksam.Börja fnissa när jag fick pris av trygghansa dom ville ha 8700
Landsvägsreggad Goes 625i Max.35+ år och bor i villa med garage i en mindre by...
Imorgon får jag min nya Grizzly 550 levererad till bostaden , så det är högtid att kolla upp vilken försäkring man ska ha. Fick en snilleblixt (trodde jag) och ringde till Insplanet så dom plockar fram den bästa försäkringen, Salus Ansvar var den bästa/billigaste som finns sa dom. Men 6500kr /året kändes inte direkt som en bra deal så jag talade om vad dom kunde göra med det erbjudandet Snackade med åf som kontaktade svedea som har atv försäkring, 1800kr/året helförsäkring lät betydligt bättre i mina öron så den tog jag. Ofattbart att det kan skilja så mycket, lite besviken på försäkringsmäklaren som inte kunde fixa en bättre deal… 40+ bor i Stockholm, villa med garage.