Specificera vad?
Smidigt jag har Folksam och betalar 2400kr/år helförsäkring. Men då är det en hel del förbehåll som tex. att ingen som inte är folkbokförd på min adress får köra den. På hemorten ska den stå låst med klass 3 lås i ett låst utrymme. Kul att se att det finns billigare alternativ. Det blir nåt till nästa period. Kanske värt att tillägga att maskinen är vägreggad Goes 520 Steel -11.
Ja, det glömde jag nämna... stod nått om att personer som skulle köra fyrhjulingen måste vara folkboförda på samma adress. Samt vara över 35år. Inlåst med lås på atv,n också. (har även larmat garage). sen gäller väl försäkringen ändå om nån under 35 kör den och smäller, men man får väl högre självrisk...
Nää, ingen annan än de som är folkbokförda på adressen samt ingen under 35 år får framföra fordonet. Då gäller inte försäkringen alls.
---... blev ändå 5251:-/år bla pga att jag inte hade A-kort och hjulingen är reggad som MC (inte riktigt med i matchen) säljaren kunde inte förstå att jag tyckte att det argumentet var lite märkligt...