Va ja har förstått så är de som fått bäst pris villaägare med eget garage... Så ja blir tvungen att köpa hus asså... Å så får ja bli tre år äldre så ja klättrar över 35-strecket... Men, va har ni för självrisk?? Är det nått annat man kan tänka på för att då ner priset när man surrar med dem? mvh
Citat från: Devil skrivet 28 april 2011 kl. 18:37:04Va ja har förstått så är de som fått bäst pris villaägare med eget garage... Så ja blir tvungen att köpa hus asså... Å så får ja bli tre år äldre så ja klättrar över 35-strecket... Men, va har ni för självrisk?? Är det nått annat man kan tänka på för att då ner priset när man surrar med dem? mvh För idag pyntar ja över 6000 för en halvförsäkring....... Så ja skulle vilja veta hur fan det kan skilj så mycket... :(veryangry):
Citat från: Devil skrivet 28 april 2011 kl. 18:50:56Citat från: Devil skrivet 28 april 2011 kl. 18:37:04Va ja har förstått så är de som fått bäst pris villaägare med eget garage... Så ja blir tvungen att köpa hus asså... Å så får ja bli tre år äldre så ja klättrar över 35-strecket... Men, va har ni för självrisk?? Är det nått annat man kan tänka på för att då ner priset när man surrar med dem? mvh För idag pyntar ja över 6000 för en halvförsäkring....... Så ja skulle vilja veta hur fan det kan skilj så mycket... :(veryangry):what vad har du för maskin för att få pröjsa så mkt.har en renegade och betalar lite under 3200.....
Citat från: mittonen skrivet 28 april 2011 kl. 20:46:50Citat från: Devil skrivet 28 april 2011 kl. 18:50:56Citat från: Devil skrivet 28 april 2011 kl. 18:37:04Va ja har förstått så är de som fått bäst pris villaägare med eget garage... Så ja blir tvungen att köpa hus asså... Å så får ja bli tre år äldre så ja klättrar över 35-strecket... Men, va har ni för självrisk?? Är det nått annat man kan tänka på för att då ner priset när man surrar med dem? mvh För idag pyntar ja över 6000 för en halvförsäkring....... Så ja skulle vilja veta hur fan det kan skilj så mycket... :(veryangry):what vad har du för maskin för att få pröjsa så mkt.har en renegade och betalar lite under 3200.....Har en hyosung rapier -07 i 24karats guld...Med 20hk, och 400000Nm i vrid, den toppar 497km/h...Jag är en fullfjädrad kamikatzepilot, med tanken full med acme-TNT... Som har fyrhjulingen parkerad, olåst inne på kumla-anstalten...Jag bor i ett brottssyndikat tillsammans med yxmördare och bilsmugglare i centrala alcatraz... TRYGG-HANSA.........
För att Länsförsäkringar ska kunna erbjuda helförsäkring så tror jag att dom vill att du ska ha din hemförsäkring hos dom också.......Jag har min försäkrad hos dom och det är en helförsäkring men jag betalar ca. 2-2500:- / år.....
Citat från: Devil skrivet 29 april 2011 kl. 22:40:08Citat från: mittonen skrivet 28 april 2011 kl. 20:46:50Citat från: Devil skrivet 28 april 2011 kl. 18:50:56Citat från: Devil skrivet 28 april 2011 kl. 18:37:04Va ja har förstått så är de som fått bäst pris villaägare med eget garage... Så ja blir tvungen att köpa hus asså... Å så får ja bli tre år äldre så ja klättrar över 35-strecket... Men, va har ni för självrisk?? Är det nått annat man kan tänka på för att då ner priset när man surrar med dem? mvh För idag pyntar ja över 6000 för en halvförsäkring....... Så ja skulle vilja veta hur fan det kan skilj så mycket... :(veryangry):what vad har du för maskin för att få pröjsa så mkt.har en renegade och betalar lite under 3200.....Har en hyosung rapier -07 i 24karats guld...Med 20hk, och 400000Nm i vrid, den toppar 497km/h...Jag är en fullfjädrad kamikatzepilot, med tanken full med acme-TNT... Som har fyrhjulingen parkerad, olåst inne på kumla-anstalten...Jag bor i ett brottssyndikat tillsammans med yxmördare och bilsmugglare i centrala alcatraz... TRYGG-HANSA......... Rosengård?
Citat från: Bull3N™ skrivet 30 april 2011 kl. 11:46:41Citat från: Devil skrivet 29 april 2011 kl. 22:40:08Citat från: mittonen skrivet 28 april 2011 kl. 20:46:50Citat från: Devil skrivet 28 april 2011 kl. 18:50:56Citat från: Devil skrivet 28 april 2011 kl. 18:37:04Va ja har förstått så är de som fått bäst pris villaägare med eget garage... Så ja blir tvungen att köpa hus asså... Å så får ja bli tre år äldre så ja klättrar över 35-strecket... Men, va har ni för självrisk?? Är det nått annat man kan tänka på för att då ner priset när man surrar med dem? mvh För idag pyntar ja över 6000 för en halvförsäkring....... Så ja skulle vilja veta hur fan det kan skilj så mycket... :(veryangry):what vad har du för maskin för att få pröjsa så mkt.har en renegade och betalar lite under 3200.....Har en hyosung rapier -07 i 24karats guld...Med 20hk, och 400000Nm i vrid, den toppar 497km/h...Jag är en fullfjädrad kamikatzepilot, med tanken full med acme-TNT... Som har fyrhjulingen parkerad, olåst inne på kumla-anstalten...Jag bor i ett brottssyndikat tillsammans med yxmördare och bilsmugglare i centrala alcatraz... TRYGG-HANSA......... Rosengård?Livsfarliga Sala....