Nu kan jag bekräfta att det bara är skitsnack dom sysslar med. Jag har själv inte fått min maskin eftersom jag bad att få den i en färg som egentligen inte erbjudandet omfattade men som de ordnat fram år mig. I torsdags morse kom tre maskiner som jag då bad att få vara med och montera ihop. Det var tre stycken Linhai 300 4X4. Alla sålda för 49900 inkl moms och med snökedjor, drag och vinsch.Eftersom dom hade brådis att komma iväg till fjälls på påsksemester så fick jag gärna hjälpa till med monteringen. Linhaien kommer i stålburar som ska skruvas isär, sedan ska maskinen lyftas ur, däck monteras och pumpas, skyddsplåt (i plast) monteras på undersidan, styre monteras, backspeglar och handskydd, kylarvatten och oljor kontrolleras (redan fyllda), maskinen tankas, batteriet fyllas med syra och monteras. Drag, vinsch och kedjor monteras. Kontrollstart av maskinen. Regplåt monterade vi inte. Det fick kunden göra själv.Min kommer om cirka två veckor.Jag kan försäkra att det här var Linhai-maskiner. Inga kopior. Vilket skitsnack. Men dehär maskinerna var stripade Linhai från fabrik inga klistermärken av transparent plst som det stod Allroad på här inte. Det här var original Linhai.
Jag kan försäkra att det här var Linhai-maskiner. Inga kopior. Vilket skitsnack. Men dehär maskinerna var stripade Linhai från fabrik inga klistermärken av transparent plst som det stod Allroad på här inte. Det här var original Linhai.
Jag tror att det kan vara trend Import ni pratar om som håller detta låga pris. Jag försökte för ett år sedan att köpa en Hunter från dem men det gick åt h-vitte. De strulade hela tiden. Blev lovad en massa datum för leverans men de skjöts upp gång på gång.
Du skriver om ett variatorkit för Linhai 300. Vilken effekt har det på maskinen?