Jag har beställt min på trendimport,dom lova lev mar -apr.Vi får se, rykten säger att dom inte får några maskiner men det är falskt enl trend import.
Citat från: "Tony Nordling"Jag har beställt min på trendimport,dom lova lev mar -apr.Vi får se, rykten säger att dom inte får några maskiner men det är falskt enl trend import.Du får gärna hålla oss uppdaterade. Min första hoj försökre jag betälla hos dom men efter att de skjutit upp leverans datumet 4-5 ggr så lessnade jag.
Citat från: "STENE"Citat från: "Tony Nordling"Jag har beställt min på trendimport,dom lova lev mar -apr.Vi får se, rykten säger att dom inte får några maskiner men det är falskt enl trend import.Du får gärna hålla oss uppdaterade. Min första hoj försökre jag betälla hos dom men efter att de skjutit upp leverans datumet 4-5 ggr så lessnade jag.Grattis ! ÄR själv lite sugen på att byta "upp" mig till en 4x4 men min 2x4 funkar 99% at tiden så det är väl igentligen bara dumt.
Jag håller med om att lite mer topp fart när man ligger på väg inte hade varit fel. Jag sitter nu och letar efter ett par stora bil fälgar med däck för att använda när man skall åka landsväg. Funtar även på att försöka bygga om tändboxen så man slipper varv stoppet. inte för man bär ligga på max varv hela tiden med ibland vore det skönt att få vrida ur maskinen utan att den börjar bluddra direkt.
Jag vill bara inflika att jag sett ett fax från Vice Presidenten för Linhai Group till Trendimport.Det går ut på att de aldrg kommer få några äkta Linhai maskiner och de ombes vidare att omedelbart sluta marknadsföra dessa maskiner som Linhai innan rättsliga åtgärder tages.
Finns det någon här som har köpt en Linhai på Trendimport? Skulle den på något sett vara sämre än de andra? Eller är det helt enkelt nervösa återförsäljare som ser sina marginaler krympa?