Citat från: joeychandlerson skrivet 12 mars 2009 kl. 13:34:16Hirsch!Snygga sänksatser du säljer Tar dämparna mkt stryk av att sänka på det sättet?Mvh JoelTror inte dämparna tar så mycket stryk. Men jag tror dom undre spindellederna kommer att må bättre med sänkning. Original sitter spindellederna på tog för snett & damaskerna får mycket stryk. Kör själv "Hirch" sänkning & funkar kanon bra. Gäller bara att sänka bak med.
Hirsch!Snygga sänksatser du säljer Tar dämparna mkt stryk av att sänka på det sättet?Mvh Joe
Citat från: E-Fire skrivet 17 mars 2009 kl. 11:23:32Citat från: joeychandlerson skrivet 12 mars 2009 kl. 13:34:16Hirsch!Snygga sänksatser du säljer Tar dämparna mkt stryk av att sänka på det sättet?Mvh JoelTror inte dämparna tar så mycket stryk. Men jag tror dom undre spindellederna kommer att må bättre med sänkning. Original sitter spindellederna på tog för snett & damaskerna får mycket stryk. Kör själv "Hirch" sänkning & funkar kanon bra. Gäller bara att sänka bak med.Jag är vid det här laget mkt sugen på en "Hirsch sänkning" Det måste gör en hel del för väghållningen så den går från mycket bra till helt grym kanske?Mvh Joe