Tror det var dig jag såg förbiåkande bowlingen när jag skulle klippa mig en dag i skara, du kom från empoli och börna ut in mot stan Köper jag raptorn så får vi börna runt tillsammans i sommar Joacim
Hm, nä det var ju jätte svårt det där.Jag köper från minhoj i Sollefteå, men får den levererad genom nonne's här i Skåne.Du vill köpa en bulle av mej, men kan hämta den på ditt lokala bageri istället för hos mej som är alldeles för långt bort.
Kanske mer att att Stene tycker att det är lite för mycket drag osv. om man är väldigt rädd om livhanken ? Rätta mig om jag har fel...Vart bor du Shivaxl ?
Citat från: "Mr2t" Jag köpte en igår/idag/på måndag, beror på hur man tolkar det.Som fan.. Så snart är även du en som åker grå-import hoj. Grattis och ja, jag är sotis som fan men har inte ekonomin. Jag försöker påminna mig själv gång på gång att jag bytte till 4 hjul istället för 2 för att leva lite längre. Och då kanske en raptor inte är rätt iaf..
Jag köpte en igår/idag/på måndag, beror på hur man tolkar det.
*host*flerbarnstillägg*host* :wink:
Men jag vet inte om jag skall ha någon iaf eftersom jag just bytte bort 2 hjul för att det gick lite för fort på slutet. Då är en raptor ett steg i "fel" riktning.
Är det så skakigt och vingling etc i 120?Alla skriver det men jag fattar inte varför. Jag lör en linhai nu som gör nästan 80 (varvtals stopp). Och ligger man på max fart så sitter man med en hand på styret och gäspar. Är det så att Linhai är extremt stabil eller är det så stor skillnad på 80 och 120? På två hjul var både 80 och 120 bara något man var tvungen att "passera".