Min far jobbar som grävare (minigrävare) herren som äger grävaren äger även en mack, borde väl gå och skriva som transport fordon till och från grävaren? kan man inte få avdraget som landsvägs reggad arbets 4-hjuling? Hur stor chansen att dom kommer och kollar det?kan min far stå som ägare även om hans chef har köpt den?.Har även en bonde som kanse kan hjälpa mig men han är 80år och jag vet inte om dom går på det Mvh joacim
Det är väl så att MC-reggade ATV´s icke är avdragsgilla menarbets/skoterreggade går att dra av.
får man skjutsa på den raptor 700 från minhoj.se? vill ju gärna ta med tjejen på en sväng ut i skogen och grilla korv eller nått i sommar
Citat från: "shivaxl"får man skjutsa på den raptor 700 från minhoj.se? vill ju gärna ta med tjejen på en sväng ut i skogen och grilla korv eller nått i sommar Är det säkert att det är korvgrillning på menyn... :wink:
shivaxl: Ska du köpa, så köp nu. Det är lågsässong. Jag köpte en igår/idag/på måndag, beror på hur man tolkar det. Leveranstid på cirka fem dagar eftersom dom finns ombyggda och klara redan just på grund av lågsässong. Jag räknar med en vecka iallafall, och jag tror Nicke på MinHoj.se eftersom han bevisligen vet vad han pratar om och har inte svikit någon så vitt jag vet.Jag har 110mil enkel till Sollefteo, men jag får min hoj levreread genom NonnesGatquad.se istället eftersom han även kan leverera hojar från MinHoj.se. På så vis så slipper hojen att ens åka inom Sollefteo och kan istället åka raka vägen från fabriken till Nonne's. Enkelt va? Handpenning har jag inte lagt någon, och det behövs nog inte heller läggas om du inte ska ha något extremt udda märke som ingen annan vill ha och alltså är osäljbar till någon annan än beställaren. MinHoj.se är grymt smidig att göra affärer och Nonne's ställer alltid upp med leveranser.
Jag köpte en igår/idag/på måndag, beror på hur man tolkar det.