Citat från: "klotsvenne"alldeles för gammal för det här... 8O 8O 8O :twisted: 50 år på en häst är väll inget 8O
alldeles för gammal för det här... 8O 8O 8O
Citat från: "pålamalm"Citat från: "klotsvenne"alldeles för gammal för det här... 8O 8O 8O :twisted: 50 år på en häst är väll inget 8O...ha ha ha...skulle jag vart 50 så skulle det vart lugnt.....men vid mina 76 år o alla små krämpor så börjar det bli lite jobbigt o kuta maran o tävla i iron man osv...ska nog hålla mig till quad i år....behöver vila lite... 8O 8O 8O ...
Citat från: "klotsvenne"Citat från: "pålamalm"Citat från: "klotsvenne"alldeles för gammal för det här... 8O 8O 8O :twisted: 50 år på en häst är väll inget 8O...ha ha ha...skulle jag vart 50 så skulle det vart lugnt.....men vid mina 76 år o alla små krämpor så börjar det bli lite jobbigt o kuta maran o tävla i iron man osv...ska nog hålla mig till quad i år....behöver vila lite... 8O 8O 8O ... Fa.. vad du överdriver... jag såg dig pumpa med 140 i bänkpress på gymmet...du tar nog en par maror till
Citat från: "MacGyver"Citat från: "klotsvenne"Citat från: "pålamalm"Citat från: "klotsvenne"alldeles för gammal för det här... 8O 8O 8O :twisted: 50 år på en häst är väll inget 8O...ha ha ha...skulle jag vart 50 så skulle det vart lugnt.....men vid mina 76 år o alla små krämpor så börjar det bli lite jobbigt o kuta maran o tävla i iron man osv...ska nog hålla mig till quad i år....behöver vila lite... 8O 8O 8O ... Fa.. vad du överdriver... jag såg dig pumpa med 140 i bänkpress på gymmet...du tar nog en par maror till .....jo det kanske skulle funka om jag slapp ha dig på ryggen sista tre milen micke.......du får väl ladda kolhydrater som alla andra..!!. 8O 8O 8O