Tjena! Har införsaffat en 800 årgång 08. Jag har en del frågor om någon vänlig själ skulle vilja hjälpa mig med det?PÅ lågen när jag kör fult så flöddrar den och det luktar bensin. slår den av pga. någon andledning så den inte ska varva sönder kanske?Det ska va nya programvara i.Undrar lite med fjädringen bak, hur ni har den ställt? Det är på det mjukaste nu och jag skulle vilja spänna åt den för att testa. Hur gör man då?Jag har 12tum fälg med 27tum däck. Det är obalans i dom så det rycker som fan i styret,. Han som haft den innan skickade in dom, men det blev bara lite bättre, sen har han inte orkat bry sig. Jag vägrar a det så, så min fråga. ska jag gå ner till 26 tum däck så det blir mindre gummi eller köpa 14 tum fälg och nya däck?Jag Vill gärna åka bra på grusväg och att den ska va rapp samtidigt som jag vill ta mig fram bra i skogen och där det är lera och så. Vad tycker ni? Lite tipps?Är ny på det här så jag har tusen frågor
Hmm, menar du att dom är till salu? Och i så fall, hur mýcket vill du ha för dom
hallo om du vill ha stadiga däck utan att man ramlar ur så köp stålradialdäckdu vet att det finns inte i originaldäcken.min rek,är 14 fälg .sen bildäck (terräng,ex maxxis,cooper.då jvlar går den som ett lok.har egen däckfirma så jag har testat allt har en 08 800 x2.den drar fram som en hoj ska inget fladder här