Ja jag tänkte att jag skulle prova det härom kvällen för jag kan inte dra igång den på nått annat vis.Hade en kompis här en kväll och sa åt honom o pröva...han gick bet..fingrarna gick nästan av.Har jag ngt fel på den eller har det ngt att göra med att den inte är inkörd än (8 mil).Mvh Mathias
Citat från: Futhark skrivet 5 mars 2009 kl. 21:35:21Ja jag tänkte att jag skulle prova det härom kvällen för jag kan inte dra igång den på nått annat vis.Hade en kompis här en kväll och sa åt honom o pröva...han gick bet..fingrarna gick nästan av.Har jag ngt fel på den eller har det ngt att göra med att den inte är inkörd än (8 mil).Mvh MathiasOm du får runt den precis där det går som tyngst, sen drar du i snöret en liten bit till, släpper in snöret och sen drar till och siktar på månen, ungefär samma metod som att kicka igång en storstånka
Det är så också att dinli 700 är lättare att dra igång än goesen/cfDet är ena riktiga grisar att dra runt .men det går precis som rackelsmurf säger bara dra och inte tveka.Jag tror att det har med decompmekanismen att göra att det är tyngre på cfNär du drar dra sakta precis över komp läget och sen slit utav bara h-vete