premier dagen med vagnen var spännande !när jag lastat klart konstaterade jag att jag hade ett negativt kultryck ,det var spännande i ned försbackarna .o i uppförsbackarna fick jag lägga i 4hjuls driften för bakhjulen var nästan i luften.
Själv la jag den nya hydraulvagnen på sidan i dag, så det blev till att bärga.
Kort dag på skogen !!!!skulle upp på hygget och hämta ett par vindfällen. då jag läst att posts i denna tråd utan bild inte passar sej så ringde jag dottern så hon kom och fotade.(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Lugnt väntandes på dottern.(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Dags att se över situationen.(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Träd bakom hjuling och framför kärra (suck inte min dag).(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Stubbe till höger om hjuling, kalhygge framåt (inget att vinscha i).(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Undrar vad för idiot som kom på att jag skulle ut i skogen när jag har en så här dålig dag. med hjälp av motorsåg kommer jag iaf loss men väljer att åka hem tom då regn nu är i annalkande. Hoppas att ni har haft bättre dag än jag.
Se där är Avestan :djump:Där skulle ramstyrningen varit "guld".Jag ser att dina slangar inte är skyddade där dom ligger an mot lådan fram.Aggregatet vibrerar så kraftigt att i vart fall mina slangar blev söndernötta in till korden på tio minuter.Kolla efter gummipulver. Mvh Anders.Om du hittar gummipulver kan du ju lägga det i ett kuvert och skicka de till Anders så kan han vulka dit det på sina slangar
Snygg spridning på diametern på stockarna