Insågning av veden innan vintern. (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Hembyggd vedkärra och början till ett insatsflak till kärran av en gammal oljetank
Citat från: maxxan skrivet 3 juni 2010 kl. 00:16:53"man tager vad man haver.... Provade samma spår idag också. Självklart fastnade den igen. Fram med ett spännband.Efteråt satte jag mig i bilen och körde till Jula och köpte deras Elvinsch. 499:- (ord.pris cirka 700:-)Helt ärligt jag får inte fast skiten någonstans undertill lite snyggt som er andra.Nu sitter den på lastgallret där uppe, där framme med Spännband. Duger i krig! Orkar dra med mig på. (120kg muskler)
"man tager vad man haver....
Citat från: bjare skrivet 3 juni 2010 kl. 19:21:23Citat från: maxxan skrivet 3 juni 2010 kl. 00:16:53"man tager vad man haver.... Provade samma spår idag också. Självklart fastnade den igen. Fram med ett spännband.Efteråt satte jag mig i bilen och körde till Jula och köpte deras Elvinsch. 499:- (ord.pris cirka 700:-)Helt ärligt jag får inte fast skiten någonstans undertill lite snyggt som er andra.Nu sitter den på lastgallret där uppe, där framme med Spännband. Duger i krig! Orkar dra med mig på. (120kg muskler) Fungerar den ännu jula vinschen? Har kört/dragit sönder min bakre warn vinsch och vill inte lägga pengar på en dyr vinsch eftersom det ändå blir en annan maskin till våren..