Här kommer en liten skogsfilm från dagens övningar (090307) Ingen höjdarkvalite, tagen men en vanlig fotokamera. Det är faktiskt brantare en vad det ser ut på filmen. Men det funka riktigt skapligt till att sluta å mä. Det är faktiskt betydligt svårare att fixa det häringa med datorn, första gången jag klipper till en film. Ungarna får hjälpa mig hela tiden Det här med att lägga in en filmsnutt var tydligen ännu svårare fattar inget. Det har tagit hela kvällen och fixa. [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JaNyyK_qB1A[/youtube]
Citat från: M.Stark 4T skrivet 7 mars 2009 kl. 20:59:05Här kommer en liten skogsfilm från dagens övningar (090307) Ingen höjdarkvalite, tagen men en vanlig fotokamera. Det är faktiskt brantare en vad det ser ut på filmen. Men det funka riktigt skapligt till att sluta å mä. Det är faktiskt betydligt svårare att fixa det häringa med datorn, första gången jag klipper till en film. Ungarna får hjälpa mig hela tiden Det här med att lägga in en filmsnutt var tydligen ännu svårare fattar inget. Det har tagit hela kvällen och fixa. Förvisso skicklig förare/körning, MEN funkade inte vinschen eller? Aldrig i livet jag lastar av
Här kommer en liten skogsfilm från dagens övningar (090307) Ingen höjdarkvalite, tagen men en vanlig fotokamera. Det är faktiskt brantare en vad det ser ut på filmen. Men det funka riktigt skapligt till att sluta å mä. Det är faktiskt betydligt svårare att fixa det häringa med datorn, första gången jag klipper till en film. Ungarna får hjälpa mig hela tiden Det här med att lägga in en filmsnutt var tydligen ännu svårare fattar inget. Det har tagit hela kvällen och fixa.
(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)