Jag sänkte tomgången och spände viern från fotbromsen som går till vxl reglaget . den blev mycket bättre .
Ett tips är att flytta fjädern som sitter i fotbromesn, den som går till spärren. Flytta den så den sitter i helspänn helatiden, då kan man växla utan o fotbromsa + även växla ifall man ej sitter På hjulingen. Detta kan vara bra om man kört bort sig i terrängen o man måste backa o böka + ev även stiga av hjulingen osv, mkt bättre att bara kunna peta i växeln som blir suuuperlätt efter denna modd! 65kmh lät väldigt lite tycker jag, det gjorde min som var strypt? Vet du Vilka ändringar som är gjorda? Det är inte bara tummskruven, om man tar bort kåpan på högersidan så sitter förgasaren där inne. Det lock man ser ska man även ta bort o sen antingen köpa ett lock Utan pinnen, annars så sågar man bara Av pinnen som hindrar att man kan lyfta trotteln fullt. Du ser vad jag menar om du tittar där under. Locket sitter med 3st skruva tror jag det var, ta vinkelslipen o såga av pinnen jäms med locket. Klart //Janne