Ännu ett litet ihopklipp från påskens träff i Ökna.Som vanligt mycket trevligt, men ovanligt bra uppslutning bland ATV-åkarna.Någon som är med i filmen som ej vill vara det? Hör av dej direkt så tar jag bort filmen!
Testar nya drönaren Dji Phantom 2 vision+ V3
Jaså du har kommit till skott och handlat.. Nu vill jag se hur du kör atv och din phantom samtidigt..
måste köpa ny hjälmkamera. .tycker det blir för stor skillnad när man klipper över till drönarkameran i kvalitetCitat från: Gleppe skrivet 5 april 2015 kl. 21:37:25Testar nya drönaren Dji Phantom 2 vision+ V3
Jaså..säger du det ..jag missade det tv programmet tyvär,bara hört talas om det,mig veterligen går allt som har en lyft kraft på under 1 kg under modell flyg lagen.Sen blir det ju annat om du filmar komersiellt,då krävs tillstånd från ditten och datten....får ju inte köra atv i skogen heller för den delen
Oavsett vad du fotar med så krävs tillstånd för spridning. Du kan läsa lite här.http://www.forsvarsmakten.se/sv/om-myndigheten/tillstand/flygfotografering/
Vad en kille kollade upp så var det att man får flyga upp till max 120 meter i höjd för privat bruk osv sen efter det måste man ha licens för allt möjligtOch detta var inte ens 20 meter upp och på privat mark