Hade tänkt sälja hjulingen..men köpte mig en Gopro kamera..och då måstejag väl åka lite till o filma..tips på bra inställningar på GoPro Hero 3 Black Edition?Tänker inte göra några superultragrymma grejjer vare sig me atvn eller filmen som det ev resulterar i, men vore kul o få nån vägledning på grundinställningarna innan man ger sig ut...//Mart
Jag var ute och körde några dygn och testade min survival box.Klarade oväder galant, bättre än tält!Nu får ni såga filmen bäst ni vill. Håll till godo.
Kör...Wide angle50fps1080 eller 720 upplösning.720 räcker ofta, jag kör dock 1080 ifall jag vill digitalzooma eller köra pixelmotion slowmotion i nått klipp, har dock aldrig hänt ännu Tar massor av plats dock..Kan STARKT rekommendera att ladda ner GoPro appen till telefon (är din GoPro helt ny måste den uppdateras först) Har du väl den här appen kommer du aldrig klara dig utan sen Wifi preview genom kameran är guld värt när man ska sätta kameran på olika ställen, får du live bild på allt kameran ser! Samt att du kan starta, stänga av, ändra inställningar osv med telefon