Korkad mmm vem skulle skärpa sig?Visst får man ge tips men klanka ner på folks filmer?Dessa kiss och bajs inläggen har jag inte stött på.Men va bitter då.
ska man säga att man tycker filmen var skitbra om nu inte tyckte det?Hur svårt kan det vara att svälja den stoltheten man kan ha från en film som tagit två timmar att klippa ihop? det är ju inte direkt att man sagt att personen har fula barn...
Då behöver man inte säga något alls.
då blir det inte mycket till utveckling...Får man input så har man det i bakhuvudet när man filmar och redigerar.Men som sagt , klarar man inte kritik så är nog internet fel val av media...Det kommer alltid vara folk som säger vad de tycker, och folk som inte gör det... Jag har som sagt inte sett filmen, quad är inte min grej.det var ett generellt tips till den stora skaran, hjälmkameror är ju väldigt populärt, men jag tycker att man ska välja flera olika vinklar när man filmar, och korta klipp..Jag menar givetvis inte att du är korkad, (det känner jag dig inte tillräckligt för att veta) men inlägget var ju ganska onödigt då jag är säker på att Hellman både kan läsa och scrolla till ny sida för att läsa hela tråden utan nån sammanställning...
är det verkligen från dagenskörning?kanske gjorde sig bättre i dagens youtubeklipp