Ändra den då
den blir ju ändå inte bra
För mig är det ett äventyr att torka mig i röven på jobbet. De har gått över till sånt där tunt papper som fingrarna gärna går igenom.
Vet inte om det bara är jag som tycker att allt filmat med hjälmkamera är skittråkigt att kolla på?visst är det bra med en sån, eftersom den kan hinna få med de oväntade ögonblicken såsom en vältning/rullning eller annat som normalt inte hinns med att filma.Men att basera en hel film på flera minuter blir himla tradigt.därför förespråkar jag contour som är fin att filma med i handen, och sen fylls det på med korta klipp från hjälmesn...
Vet inte om det bara är jag som tycker att allt filmat med hjälmkamera är skittråkigt att kolla på?visst är det bra med en sån, eftersom den kan hinna få med de oväntade ögonblicken såsom en vältning/rullning eller annat som normalt inte hinns med att filma.Men att basera en hel film på flera minuter blir himla tradigt.därför förespråkar jag contour som är fin att filma med i handen, och sen fylls det på med korta klipp från hjälmen...