Ser verkligen ut att behövas duktigt grova hasplåtar i eran steniga miljö
Nä, inte dagens film.Men väl gårdagens!Och JAA, jag vet att det är pissigt filmat, massa skak och dåligt fokuserat... men jag har filmat med liten löjlig digitalkamera, som jag handhållit och kört atv med en hand.Multitasking! Filmar aldrig annars, men provade, och det blev som det blev.Troligtvis finns det nån inställning på kameran som gör att den skall bli lite mer fix-fokus och anti-skak, men ids inte blippa med sånt....eftersom jag ju som sagt aldrig normalt sett filmar.Mikrofonen är dock tydligen hyperkänslig, låter som om man haft kameran INNE i motorn, så sänk ljudet lite innan ni startar så ni slipper byta kalsonger.Aja... ville visa lite av vår söndagspromenad. (kanske lägger upp ytterligare nån snutt senare)
Så, ytterligare två skakisfilmer intryckta på tuben:Denna Raptorstigen har ett aningen lägre underhåll och innehåller därför lite sly och nån liten ojämnhet:Här är det dock motorväg igen:Är inte så stor användare av YT, men hittade nu en tre år gammal snutt där... när man var ung och omogen. (helvete vad kul egentligen!!!!)
()pGillar Britsmars kommentarer
Egentligen onödigt att lägga upp dessa. Oklippta, rätt tråkiga, och kass kameraplacering. Men har ni inget bättre för er så (första gången Britsmar åker 4x4 i skogen)