Hur han kör bryr jag mig inte om längre efter mycket tjat. Jag använder hjälm och ryggskydd.
Bra att du har tjatat på honom iaf och att du använder skydd
Ok då vet vi
Jag ser inget fel i att lägga filmen i dels sin egen tråd, och för den stora massan även i typ dagens film. I detta fallet var det väl tyvärr i "dagens film" och "dagens youtubeklipp", det är ju kanske lite väl uppmärksamhetssökande...
Gnäller ni om det fortfarande?? Släpp och gå vidare i livet blicka framåt och invänta det roliga..
look who's talking....
Det var de jag menade, dagens film och dagens youtubeklipp är ungefär samma. Jag följer båda och det är många som gör så man blir lite lurad när det är samma film i båda. Jag har absolut inte sagt att han ska sluta med det, vill han fortsätta så får han givetvis det.
Ska vi då anse att denna diskussion är avslutad? Tictic skulle ju bli lite gladare då, och det vore ju synd....
Bara för det så ska jag fortsätta.. man ser ju med att det är samma person som lagt ut filmen och att det ofta är samma rubrik på filmerna om det är så.. Jag är alltid glad.. För jag jobbar bara till 11 på fredag;) och jag gör vad jag vill denna veckan... Mohahaha
Å ja gick på ledig i dag kl 14 å e ledig tills den andra