Såg ganska farligt ut, och ganska nära tillbud på åtminstånde 2 tillfällen i filmen?
Nu hängde jag inte riktigt med här, vad menas med tillbud? (trög som jag är)
Farligt? Ojojoj.... Jag tycker det var en rätt schysst film. Massa vinklar, separat kameraman, flera körplatser, allt kryddat med nonmachomusik. Kepp up the good work Oscar! Och dubbelpostning hör till när man klippt klart en film. För er som bara tankar ur gopron rätt upp på youtube kanske det inte är så lätt att förstå klippandets ljuva konst.
Jag ids sällan glo igenom filmer, kikar lite här och var ("spolar"), men denna filmen var omväxlande och kort, därför kikade jag hela.OCH för att hitta tillbuden.Men seriöst.... vad fanns det farliga?Att han stannade lite för nära kameramannen visst, men vad hade hänt om han glidit på?Inget... det gick 5 km/h.Och även i övrigt var det ju inga hastigheter alls inblandade.Nä, bara fortsätt du att köra så!Du är dessutom ung, så om du far av och slår dig lite så gör det ont en kvart sen bra.När man blir gammal som jag, DÅ passar man sig för att trilla, välta, krascha osv... för det kan lätt göra ont några år.Gasa bör man!(alla vi kan rädda bort från face-down-generationen är guld!)
Tror det var grönis jag tog musiksmaken från =) Någon som vet varför windows movie maker gör vissa klipp obrukbara när man sitter och redigerar och klipper?
Utan hjälm med Det gick ju inte sakta heller
Och dubbelpostning hör till när man klippt klart en film.