Haha brittsmar snor dina saker
*sschh vår hemlis* Det är han som lagar ihop dom
Haha, lär dig av honom så kan du till nästa gång. Kan man inte få komma på en kurs tro?
Precis! Han är min mentor Du behöver väl ingen kurs? Honda går ju aldrig sönder (Är faktiskt inte ironisk för en gång skull)
Haha du tänker så, jo men jag funderar på att byta bort Hondan eller sälja den och skaffa mig en ltz. En allaround maskin som passar mig här i Söderhamn, och då kan jag även köra på crossbana om jag vill samt att den inte behöver service var 10 timme som en crossmaskin behöver
En kazuma 50cc skulle passa dig perfekt då ju August.. Kommer blir kanon på cross banan!!!!
Nu ska vi inte trasha tråden mer Men jag har bara gött o säga om LTZ, om du undrar nåt om dem så fråga.(kan ju starta en egen tråd om det isf alt. PM) Hade en 07a i 3år och 1200 mil så hann med en hel del. Samt att jag fått 4 polare att köpa likadana. DET är ett gott omdöme om hojjen
Du ska nog vara tyst tictic så jag inte tar kazuman istället för Renegaden när vi ska ut o åka! Den går som en cykel på sandstranden och har dessutom grymt låg tyngdpunkt! Så passa dig
Skakar i mina knän;-) Har du ingen ny film att slänga upp Pelle?? Misstänker att du har filmat lite i dag också..
Måste ju visa hur fin Adlyn blev nu inför besiktning