Tycker att det är fokus eller nåt i hela video. Tänkte att den var inställt på SPt (spot) istället för Cnt (center metering). Redigerings program?
Du har inte valt Youtube's stabiliserings program? har sett massa filmer är såna från youtube sen dom införde det där. Kollade nån skoterfilm från SM, man blev ju fan sjösjuk. Tillåt INTE youtube att stabilisera din film, hjälpte på min i alla fall.F.ö Redigerar jag ALLTID film med Sony Vegas 10. Eftersom jag tycker att filmen blir bara seg att se på om man ska ta med precis allt man filmar.Jag kollar t.ex aldrig på en film som är 10min lång på någon som kör i ett lerhål fram å tillbaka 10ggr. Är det en slinga är det mer förståeligt mer som en presentation av slingan
Va ut en sväng idag också,lyckades köra fast 2ggr tryckte in högerbaljan i ett träd och blev hängandes på den.Tur man inte har en can am av nyare modell då det bara blivit smulor av den då
Härlig rulle! Men s*tan vad mätare du har! hastmätare + vapor + gps?
Den är vägreggad och en bruteforce hastighetsmätare visar mph och det godtar inte besiktnings killarna där av vapor mätaren,sen en gps med friluftskartan är ju ett måste då man ska fri köra i skogen