Paran..Med din kommentar visar du bara att du skulle fortsätta filma när något sånt händer. Min stora brist i min personlighet är att jag har en viss omtanke om mina medmänniskor och kamrater, och därför trycker jag ibland på "Off" i onödan för att snabbt kunna hjälpa till när något sånt här händer. Därför kommer jag säkert även i fortsättningen missa det "maffigaste".Kul hade VI i alla fall.Tjo
Citat från: Edge Racing skrivet 17 augusti 2010 kl. 20:45:52Paran..Med din kommentar visar du bara att du skulle fortsätta filma när något sånt händer. Min stora brist i min personlighet är att jag har en viss omtanke om mina medmänniskor och kamrater, och därför trycker jag ibland på "Off" i onödan för att snabbt kunna hjälpa till när något sånt här händer. Därför kommer jag säkert även i fortsättningen missa det "maffigaste".Kul hade VI i alla fall.Tjodärför man ska ha med stativ så man kan släppa kameran och låta den rulla helt klart ska man hjälpa till men i 99% av fallen går det bra och då är det extra roligt att ha det på film efteråt P.S och en annan är smågnällig när man måste tvätta crosskläderna och hjulingen efter några heat på banan.... jag skulle inte klara tvätta en 4x4 ordentligt, hade den vält upp å ner i ett sånt blöthål hade jag börjat grina
jag tycker att du gjorde rätt i allafall för en kul stund kan lätt och snabbt bli en tragisk olycka. riktigt bra filmat. mer sånt