Citat från: firefox skrivet 30 januari 2011 kl. 22:46:52Nu så, var och kollade och slog till på en ren från 07 idag Utrustad med 12-tums breda 27-tummare runt om, Bighorn, samt Warns 25-vinsch och värmehandtag och lite så.... hasplåt, kula, bärarmsskydd492 mil på 288 timmarHämtas hem i veckan Aha det var du som klippte Hydros Renegade alltså
Nu så, var och kollade och slog till på en ren från 07 idag Utrustad med 12-tums breda 27-tummare runt om, Bighorn, samt Warns 25-vinsch och värmehandtag och lite så.... hasplåt, kula, bärarmsskydd492 mil på 288 timmarHämtas hem i veckan
Grattis... Då är han körsugen rejält nu kan jag tänka mig. Jag pm:ar över mitt nummer så kan jag vara med på din lista. Det går bra att maila oxå då jag har mailen i mobilen. Och den är alltid med. Likaså pm Jag gå alltid att nå
Jag tänker köra i helgen, så vitt jag förstår så bor firefox och infolex i ösrtra blekinge (karlskrona med omnejd) ska vi kör i hop oss då? Grattis till maskinen. Hade vart kul o se den, Ring mig så bestämmer vi nått? Eller ringer jag dig
Passar Lördag efter 11-12tiden? Ska vi nyttja snön får vi nog dra oss lite norr över typ Rödeby? Kollade i Torskors och Lösen i dag. Det är nog lite för lite snö för att hävda snökörningsregler vid eventuella surisar. Har lite bra områden som vi provat innan? Svara i så fall så lägger vi upp en snabb tråd?!