Hehe, klart som korvspa' Blir bra för mig med, om jag får ledigt från jobbet vill säga... Jag håller tummarna!Nyköping, vad händer där?
Citat från: Nacky skrivet 30 augusti 2010 kl. 05:37:59Hehe, klart som korvspa' Blir bra för mig med, om jag får ledigt från jobbet vill säga... Jag håller tummarna!Nyköping, vad händer där?klart du får ledigt vore kul. Har du varit med nångång nere vid mellösabadet och åkt på sjön förra eller förrförra vintern?
Citat från: Pegazus_Online skrivet 30 augusti 2010 kl. 11:52:07Citat från: Nacky skrivet 30 augusti 2010 kl. 05:37:59Hehe, klart som korvspa' Blir bra för mig med, om jag får ledigt från jobbet vill säga... Jag håller tummarna!Nyköping, vad händer där?klart du får ledigt vore kul. Har du varit med nångång nere vid mellösabadet och åkt på sjön förra eller förrförra vintern?Nej, jag har inte det... Jag skaffade ju min första hjuling för typ en vecka sedan. Jag har hört från Grottan och Basse att det har varit väldigt lyckade träffar på sjön I år kommer jag och familjen vara med så ofta vi kan. Ungarna har oxå små "kinamoppar" Blir kul som tusan!Nyköping känns för övrigt som ett måste...