Nu är väl chansen liten att jag ska va med, men det hade ju varit bra om man kunde se vad tävlingen gick ut på, för den är väl för alla eftersom du flaggar för den här?
Citat från: Beta skrivet 8 februari 2009 kl. 09:52:49Nu är väl chansen liten att jag ska va med, men det hade ju varit bra om man kunde se vad tävlingen gick ut på, för den är väl för alla eftersom du flaggar för den här?Skapa/designa/göra/tillverka en ny logotyp/logga som jag/vi sen ska göra ett tröjtryck av.dvs en cool bild med texten AtvNerd eller AtvNerd.se
ska det stå sponsorens namn med?
Citat från: 110cc_Anton skrivet 8 februari 2009 kl. 13:31:53ska det stå sponsorens namn med?absolut inte... vet inte om man kan säga att han sponsrar, det är en kompis som äger stället ..sen hade vi en tomplats på sidan.
Citat från: AtvNerd skrivet 8 februari 2009 kl. 14:17:03Citat från: 110cc_Anton skrivet 8 februari 2009 kl. 13:31:53ska det stå sponsorens namn med?absolut inte... vet inte om man kan säga att han sponsrar, det är en kompis som äger stället ..sen hade vi en tomplats på sidan.ok ville bara vet... När ska den va klar.. mitt förslag kommer tidigast vara klart imorrn