Snyggast och snyggast... tänk lite på var du skall köra istället.Skall du åka grusgropar, crossbanor och liknande ställen så förstår du nog att crosställ passar bättre... och med mest asfalt så passar så klart kläder avsedda för sån körning bäst.
inget att fundera över, beg märkes maskin är ett grymt mycke bättre köp en än kines!! även dom bättre kineserna
Äkta plast ? tror jag sett för 12.000 nånstans för all plast... och runt 4000kr i USA för nå pirat plast
säj inte det...,taiwaneserna är helt klart på gång,,blev faktiskt impad av nya wildcaten,,verkade riktigt bra ihopskruvad..inte alls rickig som 250/300 modellerna,,,tror den lär bli superpoppis som beggad
Citat från: Hydrolift skrivet 5 februari 2009 kl. 12:26:22ja lite högre upp i tråden skrev ja att den kommer användas som pendlings fordon.. även lite buskörning.. och med tanke på priset på kläder så vill jag ju inte köpa bådeoch.. men är det så att cross kläder inte lämpar sig för vägkörning ?
Citat från: Narmasil skrivet 5 februari 2009 kl. 00:18:03Äkta plast ? tror jag sett för 12.000 nånstans för all plast... och runt 4000kr i USA för nå pirat plasthttp://www.minhoj.se/Shop/Index.php?sArtId=FullboreR700bk
Det är ju lite skillnad att köra ikull på grus i 40 km/h eller på asfallt i 100 km/h. Mckläder är ju anpassade för asfalten, plus att det kommer nog bli rätt kallt att åka runt i crosskläder..