Min Goes e snart 1år och har varit i mina ägor ca 6månader. Vart runt och provade några olika men trivdes bäst med goes´n + att den ser riktigt najs ut oxå Kollat lite på reservdelspriser och dom verka rätt okey(har dock inte handlat nått än) Problemet är väl, om jag förstått d rätt, att d inte finns nått lager i landet så skickas från frankrike och kan ta några veckor!? Det går ju även jämföra priser till Hyosung å ev beställa därifrån om man vill d dealy.se är importör till goes, dinli m.fl. Såg ut å finnas 8st ÅF i skåne
Vilken prisklass letar du i ?? Skall du ha en ny eller beg ?? Skall du ha en ny så hade jag av dom alternativen du skrev ovan satsat på en SMC Wildcat. Verkar vara en bra maskin som fungerar till dom flesta sorters körningar Är kanske lite svår att få tag i beg. Väljer du Dinli så får du mycket prestanda för pengarna + att det finns en hel del beg på blocket Nackdelen med dinli är att den ärr rätt tung att dra runt på bana men skall du bara köra grusväg, asfalt & kanske lite terräng fungerar det kanon